sobota, 3 maja 2008

Piekna noc z 2 na 3 maja....


Dziś nie będzie wierszyka bo straciłem chwilowo wenę ale w zamian napisze sprawozdanie z ciekawego dnia i nocy :)

Więc tak od początku w piątek byłem cały dzionek sam w domku ponieważ moja rodzinka pojechała na wycieczkę do Częstochowy pozwiedzać. Ja jak to ja miałem leniuszka i zostałem w domku prawie cały czas sie nudziłem bo nie było co robić. Gdzieś około godziny 18 przyszedł do mnie Dawidek i mówi że robimy grilla u niego na działce:P HeHe ale my mamy zawsze fatalna organizacje i grilla nie było ponieważ nikt nie miał węgla :P Evcia nas opierniczyła porządnie że wszystko na jej głowie a my sie obijamy :P w ostatniej chwili już się ciemno zaczęło robić po naszej ekipie zebraliśmy to co potrzeba i zrobiliśmy ognisko :) było genialnie i bardzo śmiechowo. Mieliśmy obawy że sie rozpada i deszcz nas pogoni ale sie jakoś udało w końcu był znamy sam Jezus (Lamer) popatrzył w niebo i wszystko ucichło. Nasza skromna imprezka trwała do godziny 2 bo wszystkim sie zachciało spać, po powrocie do domku położyłem sie od razu do wyrka i zasnąłem jak niemowlę :P Napisane w masakrycznym skrócie ale to nic:P:P:P

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

A marudziłeś ze Ciebie nie zapraszają;/ ;p

Anonimowy pisze...

Nooo racja co do anonima ;D ;] a poza tym to kiedy powtórka naszego ogniska??;>

Anonimowy pisze...

Marek to pijok xD

Kącik Wieryszków

"Szarość Dnia"

Miasto moje
Ta sama..
Szara, pusta droga
I ci sami
Szarzy, smutni ludzie...
Przezroczyste, nieme spojrzenia
Ruch warg
Lecz bezgłośny
W mieście moim
Gdzie ludzie ślepi i głusi
Podążają nie wiedząc dokąd...
Przez moje miasto samotności

Gdzie niebo
Płacze wraz ze mną...
I tylko noc ciemna
Ukazując piękno miasta
Daje mi nadzieje...
Na przeżycie dnia kolejnego...



„Pytania do Anioła”

Czym jest szczęście? Upadły Aniele,
co dotykiem niczym płatki róż muskasz moją twarz?
Czy masz do niego prawo?
kiedy wnosisz słońce w moje szare chwile?
Czy to co zostawiasz za sobą
nie wpłynie na twój i mój los?
Co stanie się ze mną???
Gdy pogrążymy się w nicości marzeń,
gdy ogarnie nas magia wspólnych chwil?
Co stanie się ze mną???
Gdy nie będę w stanie wrócić w rzeczywistość...