piątek, 23 maja 2008

Within Temptation - Our Farewell

Dziś nie bedzie mojej tworczosci stracilem wene brak chceci do czego kolwek :( za to umieszcze tekst mojej ukochanej piosenki zespolu Within Temptation rowniez znajduje sie w mojej playliscie to mozna jej posluchac


Our Farewell

In my hands
A legacy of memories
I can hear you say my name
I can almost see your smile
Feel the warmth of your embrace
But there is nothing but silence now
Around the one I loved
Is this our farewell?

Sweet darling you worry too much, my child
See the sadness in your eyes
You are not alone in life
Although you might think that you are

Never thought
This day would come so soon
We had no time to say goodbye
How can the world just carry on?
I feel so lost when you are not by my side
But there's nothing but silence now
Around the one I loved
Is this our farewell?

So sorry your world is tumbling down
I will watch you through these nights
Rest your head and go to sleep
Because my child, this not our farewell.
This is not our farewell.


A to tłumaczenie:


Nasze Pożegnanie

W moich rękach
Dziedzictwo wspomnień
Słyszę jak wypowiadasz moje imię
Prawie widzę twój uśmiech
Czuję ciepło twoich ramion
Ale teraz nie ma nic poza ciszą
Wokół tego, którego kochałam
Czy to jest nasze pożegnanie?

Kochanie
Za bardzo się martwisz, mój Skarbie
Widzę smutek w twoich oczach
Nie jesteś samotny w życiu
Mimo że myślisz inaczej

Nigdy nie myślałam
Że ten dzień nadejdzie tak szybko
Nie mieliśmy czasu się pożegnać
Jak świat może nadal trwać?
Czuję się zagubiona
Gdy nie ma cię przy mnie
Nie ma nic poza ciszą
Wokół tego, którego kochałam
Czy to jest nasze pożegnanie?

Kochanie
Za bardzo się martwisz, mój Skarbie
Widzę smutek w twoich oczach
Nie jesteś samotny w życiu
Mimo że myślisz inaczej

Tak przykro, gdy twój świat się wali
Będę cię obserwować w te noce
Ułóż się do snu i zaśnij
Bo Skarbie móje
To nie jest nasze pożegnanie
TO NIE JEST NASZE POŻEGNANIE

2 komentarze:

Unknown pisze...

śliczniutki tekst tej piosenki jest. pozdrawiam

Anonimowy pisze...

http://markonzo.edu ashley furniture landry air purifiers ballots adjustable beds lerouge delta faucets temperatures steam cleaners advert consumptions treadmills eluding wolcott infrared heaters vaccinations http://tempurpedic.indieword.com/ dishnetwork dare

Kącik Wieryszków

"Szarość Dnia"

Miasto moje
Ta sama..
Szara, pusta droga
I ci sami
Szarzy, smutni ludzie...
Przezroczyste, nieme spojrzenia
Ruch warg
Lecz bezgłośny
W mieście moim
Gdzie ludzie ślepi i głusi
Podążają nie wiedząc dokąd...
Przez moje miasto samotności

Gdzie niebo
Płacze wraz ze mną...
I tylko noc ciemna
Ukazując piękno miasta
Daje mi nadzieje...
Na przeżycie dnia kolejnego...



„Pytania do Anioła”

Czym jest szczęście? Upadły Aniele,
co dotykiem niczym płatki róż muskasz moją twarz?
Czy masz do niego prawo?
kiedy wnosisz słońce w moje szare chwile?
Czy to co zostawiasz za sobą
nie wpłynie na twój i mój los?
Co stanie się ze mną???
Gdy pogrążymy się w nicości marzeń,
gdy ogarnie nas magia wspólnych chwil?
Co stanie się ze mną???
Gdy nie będę w stanie wrócić w rzeczywistość...