wtorek, 3 czerwca 2008

Czym jest miłość

Czym jest związek dwóch ludzi, tak trwały a zarazem kruchy?
Czym to uczucie,które tak boli a zarazem cieszy?
Czym są te chwile smutku i radości?

Czy to miłość, zabawa, oddanie, kłamstwo, ból?!
Miłość, to tak ogromne uczucie, wiele obliczy ma,
Jedno jasne, radosne, szczęście przynosi nam.
Drugie mroczne,ciemne bez szans na zmianę.

Miłość niepewna,opuszczona, czy warta kochania?
Kocham Cię? słowa miłości tak ważne,lecz czy szczere?
Czy warto zawsze w nie wierzyć? Czy może puste?

Nic nie warte, niosące cierpienie..
Wiec, jakokreślić tą ogromną moc? Prostymi słowy:
Miłość jest piękna, lecz przynosi rany,
Nieszczęśliwy kto kocha, a nie jest kochany?!

Teraz już wiem, jestem pewien tego
Kochac warto po mimo tych cierpen

3 komentarze:

i-love-plants pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
i-love-plants pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Kącik Wieryszków

"Szarość Dnia"

Miasto moje
Ta sama..
Szara, pusta droga
I ci sami
Szarzy, smutni ludzie...
Przezroczyste, nieme spojrzenia
Ruch warg
Lecz bezgłośny
W mieście moim
Gdzie ludzie ślepi i głusi
Podążają nie wiedząc dokąd...
Przez moje miasto samotności

Gdzie niebo
Płacze wraz ze mną...
I tylko noc ciemna
Ukazując piękno miasta
Daje mi nadzieje...
Na przeżycie dnia kolejnego...



„Pytania do Anioła”

Czym jest szczęście? Upadły Aniele,
co dotykiem niczym płatki róż muskasz moją twarz?
Czy masz do niego prawo?
kiedy wnosisz słońce w moje szare chwile?
Czy to co zostawiasz za sobą
nie wpłynie na twój i mój los?
Co stanie się ze mną???
Gdy pogrążymy się w nicości marzeń,
gdy ogarnie nas magia wspólnych chwil?
Co stanie się ze mną???
Gdy nie będę w stanie wrócić w rzeczywistość...