poniedziałek, 19 maja 2008


w mej duszy plonie gniew
nieruchoma twarz, plonace oczy i bezglosny krzyk
kto i kiedy przerwie moj bol
gniew, zimny jasny plomien w mej duszy
skacze i lece w dol,
wojownik, aniol zemsty
gniew, zapominam o bolu, plomien pochlania wszystko

ulga, ktorej od tak dawno nie czulem, gniew aniola zemsty
i brak bolu, brak uczuc, tylko plonaca dusza

a na koncu
oczy pelne lez
na kolanach, skulony
nie istnieje juz? czas który zadal mi bol, tego nie odwroci nikt?

placze
tylko w mej duszy czai sie
strach
male bezbronne dziecko, skrzywdzone
samotnosc
pochaniajaca wszystko, zamrazajaca me serce
i smutek
odbierajacy zycie

nie udaje, nie uciekam,
placze, i czuje

zeby kiedys podniesc sie?
wolny

stanac dumnie, w pelnym sloncu
na wlasnych nogach
czyjes slowa
wyznaczajace cel mego zycia
"KOCHAM CIE"

1 komentarz:

Unknown pisze...

Witaj Piotrus... Czaami zastanawiaja mnie Twoje noty które dajesz tu i sa bardzo ciekawe troche podobne co niektore do mojej sytuacji która teraz jest ale coz takie zycie.. Pozdrawiam sylwusiek

Kącik Wieryszków

"Szarość Dnia"

Miasto moje
Ta sama..
Szara, pusta droga
I ci sami
Szarzy, smutni ludzie...
Przezroczyste, nieme spojrzenia
Ruch warg
Lecz bezgłośny
W mieście moim
Gdzie ludzie ślepi i głusi
Podążają nie wiedząc dokąd...
Przez moje miasto samotności

Gdzie niebo
Płacze wraz ze mną...
I tylko noc ciemna
Ukazując piękno miasta
Daje mi nadzieje...
Na przeżycie dnia kolejnego...



„Pytania do Anioła”

Czym jest szczęście? Upadły Aniele,
co dotykiem niczym płatki róż muskasz moją twarz?
Czy masz do niego prawo?
kiedy wnosisz słońce w moje szare chwile?
Czy to co zostawiasz za sobą
nie wpłynie na twój i mój los?
Co stanie się ze mną???
Gdy pogrążymy się w nicości marzeń,
gdy ogarnie nas magia wspólnych chwil?
Co stanie się ze mną???
Gdy nie będę w stanie wrócić w rzeczywistość...